L’escola EL PUIG és una cooperativa de pares i mares fundada l’any 1970 amb el desig d’oferir un ensenyament de qualitat. Des dels seus inicis s’ha definit com a catalana, plural i laica, deslligada de qualsevol organització política o religiosa.

La nostra visió humanista del món ens porta a relacionar els aprenentges amb els valors culturals que ens ajuden a comprendre el món i a nosaltres mateixos.

Essències
de l’Escola

Què és per nosaltres fer escola?

Descobreix-les

L’escola
informa

Qui fem Escola amb els infants i les famílies?

Consulta

Infants
i joves

Voleu veure una petita mostra del que fem?

Visita els blocs

Famílies
i Cooperativa

Per què som Cooperativa de famílies?

Som Cooperativa

Passió
per l’educació

Com teixim una xarxa de coneixement per l’Educació?

La nostra passió

Projectes
i llibres

Us agradaria conèixer els projectes que fem tota l’Escola any rere any?

Els projectes

Visita l’edifici d’Infantil

Visita l’edifici de Primària

Primària

Visita l’edifici d’ESO

Secundària (ESO)

Escola al Bosc

El Bosc
Com es viu a l’Escola?

Us convidem a passejar per l’apartat de Com es viu a l’Escola.

Canviar el món des de la nostra pròpia transformació, des de la petitesa i la grandesa de cadascú i des de la força que suposa fer-ho junts en una comunitat educativa.

Equip de mestres d’infantil

escola-catala

Escola Nova 21
28.09.2017
El Consell Rector, el Consell Escolar, l’Equip de Mestres i el d’Administració i Serveis, ens adherim al manifest de les escoles impulsores de l’EscolaNova21.

Llegeix el manifest

Agrupació Escolar Catalana
21.09.2017
Us fem arribar el manifest redactat per l’Agrupació Escolar Catalana, al qual ens hem adherit davant els fets ocorreguts aquests dies al nostre país.

Llegeix el manifest

Una escola que pugui aplegar dins seu una comunitat de vida on s’aprengui a ser persona, a adquirir i valorar el saber i on es generi un diàleg amb el món i la cultura.

Equip de mestres de secundària

L’Assemblea General de Cooperativistes és el principal òrgan de govern i d’expressió de la voluntat social de la Cooperativa. és competència seva la modificació dels estatuts i, en general tots aquells temes que li són atribuïts per la Llei de Cooperatives de Catalunya. Es convoca un cop al curs al mes de febrer i també com a Assemblea Extraordinària quan el Consell Rector ho creu necessari.

Propera Assemblea:

Curs 2023-2024