22.11.2017

Classe dels Vampirs
13 anys

07.05.2013

L'Escola premiada una vegada més

Segon Premi Ensenyament Fundació Cercle d'Economia

En el VI Premi Ensenyament Fundació Cercle d'Economia, l'Escola ha estat premiada amb el segon premi.

Moltes felicitats a tota la comunitat educativa!!!

Segons el jurat, el premi ha estat lliurat per l'experiència educativa d'una escola d'infantil, primària i secundària obligatòria a apartir d'un model cooperatiu, que respon a les necessitats de canvi d'innovació de la societat en general, i que assoleix uns resultats acadèmics i educatius molt per sobre de la mitjana. El projecte anual de centre és l'eix vertebrador de la seva metodologia: un treball em el que participen tots els alumnes i mestres de l'escola sobre un tema vehicular comú del que finalment s'edita un llibre d'art i ciència.

Els mitjans de comunicació també s'han fet resó de la notícia. Us adjuntem l'escrit de la nota de premsa de l'ACN (Agència Catalana de Notícies):

Barcelona (ACN).- L'Institut Comte de Rius de Tarragona ha estat guardonat aquest dilluns amb el Premi d'Enseyament 2013, dotat amb 25.000 euros i que concedeix la Fundació Cercle d'Empresaris. El centre potencia la inserció laboral dels seus alumnes i la combina amb la formació acadèmica per adaptar el currículum dels joves a les necessitats de les empreses i del mercat laboral. El segon premi ha estat per a l'Escola Cooperativa El Puig d'Esparreguera, que funciona des del 1970. Els excel·lents resultats acadèmics dels seus alumnes i la seva aposta per una educació de qualitat els han valgut els 15.000 euros del premi. La consellera d'Enseyament, Irene Rigau, ha recordat la importància de l'educació integral.