22.07.2014

Pemis i mÚs premis

Baldiri i Reixac, Jocs Florals de Catalunya i Espai Idea

15.05.2014

Esparreguera, mÚs enllÓ dels nostres ulls

Patrimoni del nostre poble

Alvaro Fisac Leo
1r d'ESO
13 anys

VÝctor Hidalgo Carbˇ
Classe dels Vampirs
12 anys

Facebook  Twitter

Activitats extraescolars

Dansa creativa - Expressiˇ corporal

"ballem jugant - juguem ballant"

Oferim a nens i nenes un espai que els permeti descobrir i desenvolupar les seves capacitats creatives.

Ens endinsarem en la percepciˇ i escolta de les sensacions corporals, reconeixerem el propi cos i les seves possibilitats de moviments i enriquiment; un nou llenguatge dĺ'expressiˇ per potenciar la comunicaciˇ i el treball en grup.

Jugarem en la creaciˇ i lĺ'elaboraciˇ dĺ'hist˛ries, escenes, personatges, danses... Ens transformarem i transformarem l'ĺespai amb la mÓgia de la nostra imaginaciˇ, internant-nos en la poesia del moviment que, poc a poc, ens condueix al plaer dĺinvestigar i explorar noves formes expressives.

Nens i nenes de 4 i 5 anys, 1r i 2n de PrimÓria: dilluns i dimecres de 5 a 1/4 de 7.

Esports

El Patronat Municipal d'Esports ofereix a les escoles l'organitzaciˇ dels Jocs Esportius Escolars per a nens i nenes de 1r. fins a 6Ŕ. de PrimÓria.

Les activitats es realitzen a la pista de l'Escola i els dissabtes al matÝ es fan partits amb la resta d'escoles de la vila.

L'esport escolar Ús gratu´t , excepte la matrÝcula. MÚs endavant us farem arribar la proposta d'aquest curs, quant a dies, hores i esports.

Tennis

L'horari d'aquesta activitat serÓ els dimecres d'1/4 de 6 a 1/4 de 7 de la tarda i adrešat als cursos de P-4 a 3r de PrimÓria.

Llengua alemanya

NIVELL Iniciaciˇ

Adrešat a alumnes dels primers cursos de primÓria que vulguin iniciar-se en aquesta llengua.

L’horari serÓ a concretar.

NIVELL 1

Adrešat a alumnes de 5Ŕ. i 6Ŕ.  de PrimÓria i 1r i 2n d’ESO  que vulguin  iniciar-se en l'aprenentatge d'aquesta llengua.

L'horari serÓ dilluns i dimecres de 5 a 6.

NIVELL 2

Adrešat als alumnes que ja han comenšat aquesta llengua durant el curs passat.

L’horari serÓ a concretar.