22.07.2014

Pemis i mÚs premis

Baldiri i Reixac, Jocs Florals de Catalunya i Espai Idea

15.05.2014

Esparreguera, mÚs enllÓ dels nostres ulls

Patrimoni del nostre poble

Roger Colomer Fernßndez
Classe del Sol
8 anys

Facebook  Twitter

Activitats extraescolars

Dansa creativa - Expressiˇ corporal

"ballem jugant - juguem ballant"

Oferim a nens i nenes un espai que els permeti descobrir i desenvolupar les seves capacitats creatives.

Ens endinsarem en la percepciˇ i escolta de les sensacions corporals, reconeixerem el propi cos i les seves possibilitats de moviments i enriquiment; un nou llenguatge dĺ'expressiˇ per potenciar la comunicaciˇ i el treball en grup.

Jugarem en la creaciˇ i lĺ'elaboraciˇ dĺ'hist˛ries, escenes, personatges, danses... Ens transformarem i transformarem l'ĺespai amb la mÓgia de la nostra imaginaciˇ, internant-nos en la poesia del moviment que, poc a poc, ens condueix al plaer dĺinvestigar i explorar noves formes expressives.

Nens i nenes de 4 i 5 anys, 1r i 2n de PrimÓria: dilluns i dimecres de 5 a 1/4 de 7.

Esports

El Patronat Municipal d'Esports ofereix a les escoles l'organitzaciˇ dels Jocs Esportius Escolars per a nens i nenes de 1r. fins a 6Ŕ. de PrimÓria.

Les activitats es realitzen a la pista de l'Escola i els dissabtes al matÝ es fan partits amb la resta d'escoles de la vila.

L'esport escolar Ús gratu´t , excepte la matrÝcula. MÚs endavant us farem arribar la proposta d'aquest curs, quant a dies, hores i esports.

Tennis

L'horari d'aquesta activitat serÓ els dimecres d'1/4 de 6 a 1/4 de 7 de la tarda i adrešat als cursos de P-4 a 3r de PrimÓria.

Llengua alemanya

NIVELL Iniciaciˇ

Adrešat a alumnes dels primers cursos de primÓria que vulguin iniciar-se en aquesta llengua.

L’horari serÓ a concretar.

NIVELL 1

Adrešat a alumnes de 5Ŕ. i 6Ŕ.  de PrimÓria i 1r i 2n d’ESO  que vulguin  iniciar-se en l'aprenentatge d'aquesta llengua.

L'horari serÓ dilluns i dimecres de 5 a 6.

NIVELL 2

Adrešat als alumnes que ja han comenšat aquesta llengua durant el curs passat.

L’horari serÓ a concretar.