10.04.2017

Diumenge 18 de desembre

Activitats extraescolars

Dansa creativa - Expressió corporal

"ballem jugant - juguem ballant"

Oferim a nens i nenes un espai que els permeti descobrir i desenvolupar les seves capacitats creatives.

Ens endinsarem en la percepció i escolta de les sensacions corporals, reconeixerem el propi cos i les seves possibilitats de moviments i enriquiment; un nou llenguatge d’'expressió per potenciar la comunicació i el treball en grup.

Jugarem en la creació i l'elaboració d'històries, escenes, personatges, danses... Ens transformarem i transformarem l'espai amb la màgia de la nostra imaginació, internant-nos en la poesia del moviment que , poc a poc, ens condueix al plaer d'investigar i explorar noves formes expressives.

L’activitat anirà a càrrec de la Gisel·la Giralt.

Nens i nenes de 4 anys, 5 anys, 1r Primària i 2n de Primària: dilluns i dimecres de 5 a 1/4 de 7.

Esports

El Patronat Municipal d'Esports ofereix a les escoles l'organització dels Jocs Esportius Escolars per a nens i nenes de 1r. fins a 6è. de Primària.

Les activitats es realitzen a la pista de l'Escola i els dissabtes al matí es fan partits amb la resta d'escoles de la vila.

L'esport escolar és gratuït , excepte la matrícula. Més endavant us farem arribar la proposta d'aquest curs, quant a dies, hores i esports.

Tennis

L'horari d'aquesta activitat serà els dimecres d'1/4 de 6 a 1/4 de 7 de la tarda i adreçat als cursos de P-4 a 3r de Primària.

Llengua alemanya

NIVELL Iniciació

Adreçat a alumnes dels primers cursos de primària que vulguin iniciar-se en aquesta llengua.

L’horari serà a concretar.

NIVELL Mitjà

Adreçat als alumnes que ja han començat aquesta llengua durant el curs passat.

L’horari serà a concretar.

L’activitat anirà a càrrec de la Sònia Maiquez.